loading...
هدیه
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

shop بازدید : 168 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

گـوش مـاهـی هـای سـاکـت

جـیـرجـیـرک هـای خـامـوش

کـلاغ هـای بـی خـبـر

هـمـه بـه احـتـرام نـبـودنـت سـکـوت کـرده انـد

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

بدون قافیه ماندم دل غزل تنگ است

چقدر شاعر این روزها دلتنگ اســـت

مرا به خال لب دوست بازگردانـیــــــد

اگر چه بین من و او هزار فرسنگ است

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

مگر بین منو تو چقدر فاصله است

که هر چقدر سکوت میکنم

نمی شنوی ؟

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آن است که اسمت را درون سینه ام دارم

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

روزگـار نبودنت را برایم دیـکـتـه می کند

و نـمـره ی من باز می شود صـفر !

هنوز نـبودنـت را یاد نگرفته ام

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

با یک عالمه فاصلـــه از خودم

انتظــــار دارم به تو برسم !

از اول هم آرزوهـــــایم محــــال بودند

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

وقتی تو نیستیشادی کلام نامفهومی ست

و دوستت می‌دارم رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت ، آیینه و هوا به تو معتادند

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

زندگی ام بسته به تار مویت

آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز

اس ام اس بیقراری جدید

امــروز هـم گـذشـت و نیامــدی

نا شکـر نیستـم

فــردا هم روز خـداست!

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه

می گن قسمت نیست حکمته !

من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !

اما تو معنی طاقت رو می دونی !

مگه نه ؟

عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه


مقاله داستان اس ام اس عکس


لینک منبع و پست :عکسهای رمانتیک و احساسی و عاشقانه و اس ام اس عاشقانه
http://storeinternetbuy.rozblog.com/post/644
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بهترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2021
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 39,035
  • بازدید کلی : 800,727
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • کدهای اختصاصی
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون