loading...
هدیه
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

shop بازدید : 126 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

خلاصه سریال چکاوک قسمت سی و دوم

خلاصه قسمت سی و دوم

بخش اول

.مراسم شروع میشه.مدیر مدرسه داره به مهمونا خوش آمد میگه.فریده داره پذیرایی میکنه و از کنار والز رد میشه و والز براش زیر پا میگیره و فریده میفهمه و پاشو بلند میکنه.
مدیر مدرسه چند تا از دانش آموزای نمونه رو معرفی میکنه و میگه که حالا وقتش رسیده بهترین و نمونه ترین دانش آموز رو معرفی کنیم و بلند میگه دوشیزه وااالز.والز بلند میشه که بره پیش مدیر فریده واسش زیر پا میگیره و میفته.
یهو همه جا تاریک میشه.فریده میره که از فرصت استفاده کنه و از رو پله ها فرار کنه که میشل چراغ قوه رو روشن میکنه و همه فریده رو میبینن.
کامران میاد.
کامران:فکر کردین مراسم تموم نمیشه!نه؟منم همین طور واقعا خسته کننده بود.به هر حال یه داستان خیلی رمانتیک دارم که براتون تعریف کنم.یه داستان خیلی خوشگل که شامل دو تا کلمس و پایانش رو نمیدونم.فریدم،شادیه زندگیم.(جلوی فریده زانو میزنه)با من ازدواج میکنی؟اگه به من بله بگی وجودم پر از خوشبختی میشه.شاعری رو ول میکنم.شاعری کار آدمای ناکامه،چه شعری بهتر از تو.بهتر از روی تو.اگه به من بله بگی.اوستای بنایی میشم.دیوار خونمونو میسازم.گل پیچک میکارم،از همونایی که تو دوست داری.اگه به من بله بگی کلی چیزای جدید درست میکنم.رو چشت بوم برای کبوترا لونه میسازم اما به شرطی که تو بهشون غذا بدی.اگه به من بله بگی بابا میشم.بابا میشم و نون آور خونه میشم.فریدم،شادیه زندگیم،به من بله میگی؟(فریده میخواد بگه بله)
والز:اوووووو،چه رمانتیک.مدرسه نیست که کلبه عشق چکاوک خانومه
فریده میره بیرون کامرانم دنبالش میره


منبع : http://bbjon.ir

عکس جدید بازیگران


لینک منبع و پست :خلاصه سریال چکاوک قسمت سی و دوم بخش اول
http://bbjon.ir/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DA%A9-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بهترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2021
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 39,077
  • بازدید کلی : 800,769
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • کدهای اختصاصی
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون